Αποστολές & Επιστροφές

Διαδικασία

Όλα τα προϊόντα τυπώνονται κατά παραγγελία του χρήστη και κατ’ εντολή μας στον προμηθευτή και αποστέλλονται στην διεύθυνση χρέωσης ή στην διεύθυνση αποστολής (αν έχει δηλωθεί). Κατά μέσο όρο, τα προϊόντα (κυρίως μπλουζάκια) τυπώνονται εντός 1 εργάσιμης ημέρας από την παραγγελία τους και αποστέλλονται. Αναλόγως με την χώρα αποστολής και τη μέθοδο αποστολής που επιλέγει ο χρήστης ο χρόνος παράδοσης διαφέρει όπως παρακάτω.

Αποστολές σε Ελλάδα και Ευρώπη

Ζώνη 1 (Ευρώπη):

  • Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία Κύπρος, Τσεχία, Δανία, Εσθονία, Φιλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ισλανδία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Αγγλία.
  • Οι παραγγελίες (επιλέγοντας flat rate μεταφορά) παραδίδονται εντός 5-10 ημερών. Καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν από τις καιρικές συνθήκες και τις αργίες των κρατών από όπου γίνεται η αποστολή και παράδοση. Παρέχεται tracking number.
  • Το κόστος της μεταφοράς υπολογίζεται δυναμικά και αναλόγως με την διεύθυνση και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που επιλέγει ο χρήστης.

Κλάσσεις αποστολής:

Το κόστος της μεταφοράς υπολογίζεται δυναμικά αναλόγως την διεύθυνση και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που επιλέγει ο χρήστης. Συνήθως θα δείτε τα εξής:

  • Economy class (5-10 business days) – Οικονομική αποστολή (5-10 εργάσιμες ημέρες)
  • Flat Rate class (5-10 business days) – Σταθερή τιμή (5-10 εργάσιμες ημέρες)
  • Standard class (3-5 business days) – Κανονική αποστολή (3-5 εργάσιμες ημέρες)
  • Express class (1-3 business days) – Ταχεία μεταφορά (1-3 εργάσιμες ημέρες)

Διεθνείς αποστολές:

Οι διεθνείς μεταφορές πιθανόν να τυγχάνουν τελωνειακού ελέγχου και δασμών. Αναλόγως με την πολιτική της εκάστοτε χώρας. Στο κόστος μπορεί να λαμβάνεται υπόψη βάρος, τιμή πώλησης, όγκο κ.α.

Δεν αναλαμβάνουμε τα τελωνειακά έξοδα.

Παραγγελίες που δεν παραδόθηκαν:

Αν η παραγγελία σας δεν παραδόθηκε ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό και εντός 15 εργάσιμων ημερών.

Πρώτα ελέγξτε ότι έχετε καταχωρίσει τα σωστά στοιχεία στο e-mail της επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Αν η διεύθυνση που καταχωρήθηκε ήταν λάθος τότε μπορούμε να στείλουμε μια νέα παραγγελία στην σωστή διεύθυνση, με δικό σας κόστος.

Εάν η διεύθυνση ήταν σωστή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας, επιλέξτε “σχετικά με: Παραγγελία ” και αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας σας καθώς και όσες άλλες πληροφορίες θεωρείτε ότι μπορούν να μας φανούν χρήσιμες για την επίλυση του προβλήματος.

Πολιτική επιστροφών

Κατεστραμμένα ή φθαρμένα προϊόντα:

Το τελευταίο πράγμα που θέλουμε είναι να έχετε στα χέρια σας ένα φθαρμένο προϊόν. Εάν παραδοθεί σε κατεστραμμένο ή φθαρμένο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό και εντός μίας εβδομάδας.

Λάθος μέγεθος:

Εάν θεωρείτε ότι το μέγεθος που λάβατε είναι λάθος, πρώτα ελέγξτε το μέγεθος που αναγράφει το ένδυμα και συγκρίνετέ το με το μεγεθολόγιο (size chart) που βρίσκεται στη σελίδα του προϊόντος. Σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις είναι πιθανόν να έχει γίνει λάθος αναγραφή του μεγέθους, είτε στο ένδυμα είτε στο μεγεθολόγιο. Σε κάθε περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό ώστε να διορθώσουμε το πρόβλημα.

Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει λάθος μέγεθος, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας και αναφέρετε τον κωδικό παραγγελίας και όποια άλλη πληροφορία σχετίζεται με την παραγγελία σας, για να σας ενημερώσουμε για τα επόμενα βήματα.